//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Roti
Edit by: Kaya
Re-Edited By: Your Name
Others:   


K A W A N ?

Hi :* Nampakk dokk title kat atas tuh? Nampakk kan? =D Kawan? You know kawan? Hee xD Nak storyy pasheyy kawan nihh .. Aku ada kawan , ada gengg lagii yangg :* IzNaRieDaZaNa Bermula dari nama aku Izzyanie Sabrina Hariethah Aida Haliza Dayana . Sabrina + Harisah , Aida + Haliza , Dayana + Aku. Semua ada pasangan kan ? But dayana dah rapat dgn syera matjali, so aku sorang2 lhaa. Dulu aku rapat dengan aida. But now ? Hmm. Takpaa aku okayy aku dah besaqq =D But i cant wait for the next yearr. ^_^ Ohyeayyy ! Next yearr aku pindaa . Yeayyyyeayy tak sabar tak sabrr wohhhh ! Pindaa jauhjauhh darii sekulahhh SEMAJA yoww. Bercerai lah IzNaRieDaZaNa. Aku dah tadakk. So, jady lhaa NaRieDaZaNa yangg. Yepppii ! Aku tak sanggup. Aku nie kawan PAKAIBUANG depaa ken. Mcm baju dah pkai campak basuh pakai balikk.. Nanti baju uh dah buwokk buang lah kenn.. Hmm. Dulu aida pernah janji dengan aku something , but now? Okayy takpaa aku okayy aku dah besaqq xD Tak sabar siot nakk pindaa. Depaa aku ada pon buat cham aku tadakk ja. So buat pa aku nak kat sini lagi? Sekarang aku sabaqq ja, aku hanyaa mampu berserah ja nie. Lepas ja cuti 2minggu pas raya banyakk sgat2 masalah. Pasal kawan pasal family and mcm lagi lahh. Penat dahh. Sekarang aku boleh sabar lagi.. K lahh nie jaa nak storyy kbyebye :*