//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Roti
Edit by: Kaya
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Yaa allah :'(

Hiii , assalamualaiku guyss :* Selamat Hari Rayaa :** Korgkorg rayaa dkt mnaa? Aku raya dekatt rumahh jaa, dokk rumahh goyanggkaki :'3 kesian kann? Hmm , hari raya pirstt balikk kampung bagan datohh , sja jenjalan. Raya keduaa aku demam :'( siannkann? lepastuh dapat tahu yg muiz snapp dgnn?? hmm, ya allah. aku demam lgi. sumpahh aku tk laratt .. hmm? sape kesahh aku cmni? sape? :'(  makanan pon tak hadamm, makan ja muntah makan ja muntahh. aku tak laratt. takk laratt!! Yaa allah :'( Sumpahh aku takk laratt :'( Ya allah kuatkann lahh aku ya allah .. rayaa ketiga dan seterusnyaa goyanggkaki kat rumahh ..